Translate

חפש בבלוג זה

19.11.2017

שמי לירון והלכתי ללמוד איך עובדים עם בטון


אני פריקית של סדנאות, את זה אתן כבר יודעות. וכתבתי פה לא פעם ולא פעמיים שכשאני משתתפת בסדנא טובה, אני עפה, ומיד אחרי זה אני גם מספרת לכן כדי שלא תפסידו את ההזדמנות לעוף גם אתן.
אז השבוע אני רוצה לספר לכן על סדנאת הבטון של ענת מייל, ואם השם שלה נשמע לכן מוכר זה בגלל שכבר הייתי אצלה בסדנאת חידוש רהיט (ועפתי, בטח שעפתי).
נורל'ה ואני מבסוטיות על עצמינו
כששמעתי שענת עושה סדנאות בטון קפצתי ישר ואמרתי לה "תרשמי אותי". כי ענת לא סתם מחפפת, וכשהיא מעבירה סדנא כל המשתתפות יוצאות עם מללללא ידע, חומר כתוב ותוצרים מעלפים. ובטון זה חומר שאני מאד אוהבת, וכבר ממזמן התחשק לי לנסות ליצור איתו. אבל למי יש זמן? מאז שאני עצמאית זמני מאד קצר, וסדנאות יצירה הן המקום המושלם להעביר בוקר של כיף וגם ללמוד משהו על הדרך. אז ארזתי את עצמי ואת חברתי נורית (מסטודיו נורהל'ה) ונסענו לענת לבוקר של כיף. אלינו הצטרפה עידית שר (בעלת key to keep) והיא גם אחראית על מיטב התמונות.

אז הנה התמונות:
לאחר שענת הסבירה לנו על התהליך באופן כללי, יצרנו את בלילת הבטון ומזגנו לכל מני תבניות
הכנת פמוטים

הכנת קונוסים

הכנת תחתיות לכוסות
מערבבים ומוזגים
לבטון לוקח 48 שעות להתייבש ולכן כל סדנא מכינה את היציקות עבור הסדנא שתבוא אחריה. ענת נתנה לכל אחת מאיתנו יציקות מוכנות, ואז עברנו לשלב השיוף


ולבסוף החלק הכיפי של צביעה, ושימוש בשבלונות המגניבות של ענת
זאת עידית
נורית מדגמנת את הקונוס
תוצרי הצביעה שלי
את התמונה היפה צילמה עידית
תוצרים נוספים
חלק מהיציקות גם נשלחו איתנו הביתה, בנסיעה זהירה ואיטית. אני ממליצה למי שהולכת לסדנא הזו להערך מראש עם קופסאת נעליים שבתוכה היא תשים את היציקות המתייבשות כדי למנוע תקלות ועוגמת נפש.

לסיכום: היה כיף ומעשיר, ענת לא איכזבה ולמדתי המון. תודה רבה ענת, וניפגש בסדנא הבאה?? ומי שרוצה לדבר עם ענת לברר מתי יש סדנא נוספת יכולה לעשות זאת דרך הדף שלה בפייס.

ועוד מילה לפני שאתן בורחות. האתר שלי עלה סוף סוף לאויר ואני מזמינה אתכן להכנס ולהתרשם. עד ה30 לחודש אפשר לשתף את בובות התינוק בפייסבוק ולקבל בתמורה הנחה שווה, אז כדאי לנצל!
כנסו ופרגנו: http://happyli.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה