Translate

חפש בבלוג זה

3.8.2017

מה עושים מגלגל של אופניים וכמה חיות מפלסטיק



אחת מה"מחלות" המשפחתיות שירשתי ממשפחתי היא היכולת לראות בכל דבר פוטנציאל למשהו אחר: בעוד שאנשים אחרים עוברים ברחוב ורואים זבל, אני עוברת ברחוב ורואה זהב. חלקי מיטת תינוק יכולים להיות סולם תצוגה לשמיכות שאני תופרת, שידה ישנה יכולה להפוך לחדשה ע"י צביעה, חתיכת עץ זרוקה יכולה להפוך לשלט וכן הלאה...

ה"בעיה" היא שאני לא גרה במחסן, ואין לי נגריה או סטודיו ענק וככה רוב ה"אוצרות" נשארים בחוץ. אבל מדי פעם, במיוחד כשמדובר בזבל האישי שלנו, אני מסרבת לשחרר, וככה נולדים כל מני פרוייקטים משונים. חלקם לוקחים המון זמן, ואחרים פשוט מסתדרים לכם יפה.

וכך קרה עם האופניים של עידו: ביום כיפור שלפני שנתיים הכריז עידו שהוא רוצה אופניים. אבל, מאותה סיבה שאני לא קונה פיתות לפני פסח, או ספריי קצף לפני יום העצמאות, אני גם לא קונה אופניים לפני יום כיפור. אז כפשרה מצאתי משפחה בעיר שרצו לזרוק את האופניים שלהם, ופשוט לקחתי אותם לרשותי. עידו נסע על האופניים ההם תקופה די ארוכה, וכשסוף סוף עברנו דירה גם רכשנו לו זוג חדש. 

את האופניים הישנים סירבתי לזרוק, ובמקום, ביקשתי מבנזוגי (התומך!), שרון, שיפרק לי אותם לחלקים. לקחתי את הגלגל (בלי הצמיג), כמה חיות מפלסטיק (למי מההורים בקהל אין אינפלציה של כאלו, שירים את היד) והדבקתי את החיות מסביב לגלגל.
דבק E-6000 שמדביק הכל. המסקינטייפ כדי לתמוך עד הייבוש

לאחר מכן השתמשתי בספריי 2X שרכשתי אצל הדר פולופ, שהיא גם אישה מקסימה וגם הבעלים של הבית בחרוב כדי לכסות את היצירה. התלוננתי בפני הדר שספריי אף פעם לא מצליח לי: תמיד יש נזילות ותמיד כואבת לי היד. הדר (המהממת) הכירה לי את המכשיר ששינה את דעתי בקשר לספריי: אקדח ספריי. מדובר בידית שמתלבשת על כל בקבוק ספריי, ומשמשת כ"אקדח" להתזת הספריי. בקיצור - ליגה! חוצמזה הדר עשתה לי הדגמה קטנה וגם לימדה אותי מה המרחק הנכון כדי למנוע נזילות. ואכן, צביעת הגלגל הייתה חוויה מתקנת עבורי.

מהגלגל הצבוע עשינו אהיל לחדר הילדים והנה התמונות הסופיות


מהצד
מלמטה

אני מאד מרוצה מפרוייקט המיחדוש שלי,
ואתן?

נשיקות, 
לירון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה