Translate

חפש בבלוג זה

15.12.2016

הילד לא אוכל, פולניה זה כאן


עידו בכורי לא מחשיב אכילה כפעולה מהנה, ולכן באופן כללי מנסה להמנע ממנה. אם הוא היה מבוגר, או ילד שמתפתח באופן רגיל לא הייתי מודאגת, הייתי מייחסת זו לנטיה הגנטית המשפחתית שלנו, שלא לחוש רעב, וממשיכה בחיים. אך מכיוון שהוא קטן מבני גילו ואינו מצליח לסגור את הפער, האכילה היא דבר חשוב. לצערי הוא אף פעם לא היה אכלן גדול ולכן, נאלצתי למצוא פתרונות יצירתיים לייצר אצלו את החשק לאוכל. החלטתי לרכז עבורכן כמה טיפים בנושא אכילה של ילדים:



עם אוכל כן משחקים

נסו ליצור ציורים מהאוכל, למה זה טוב? כבר מסבירה


את ההשראה קיבלתי, כמו דברים רבים אחרים, מהפינטרסט. חפשו kids food בשורת החיפוש ותגלו עולמות נפלאים של צורות וצבעים כולם עשויים מאוכל. אז פתחתי לוח משלי והתחלתי לצייר באוכל. גילית שכשאני מגישה לשולחן צלחת שנראית כמו ציור ההתלהבות מהאוכל גדלה. הדבר גם מאפשר לכם לשנות את הטרמינולוגיה המעצבנת והרגילה של "תאכל את הגזר" ל"בוא נראה אם אתה יכול לאכול לארנב את העיניים". 

אוכל קטן

אם זה קטן זה יותר נחמד


היום כמעט בכל סופר יש מפפונים קטנים, עגבניות שרי ופלפלים גמדיים. מסתבר שילדים מתים על זה, אז אם יש לכם ילד שלא אוהב ירקות, נסו לקנות את הקטנטנים האלה ולהציע אותם כנשנוש בגינה.


הגשה בכוסות

כולם יודעים שביצה בתוך כוס טעימה יותר


ולא רק בכוס, נסו להגיש את האוכל בכלים "מוזרים". בכוסות, בצינצנות, על שיפוד או קיסם ואפילו בכלי המטבח של הבובות. פשטידה בתוך צינצנת הרבה יותר טעימה מאשר על הצלחת.


ארוחת ערב באמבטיה

לאכול במקומות לא שיגרתיים



כמובן שכמו כל שאר הטריקים, לא כדאי להשתמש בטריק הזה כל הזמן, אבל שינוי מקום האכילה מדי פעם פותח את התאבון. ירקות באמבטיה הולך לי נהדר. אבל גם פיקניק בגינה, ארוחת ערב באוהל, או ארוחת בוקר באוטו עובדים יותר טוב משולחן האוכל בבית. 

אם יש לכן טריקים משלכן לעידוד אכילה אצל סרבנים, אשמח לשמוע!

נשיקות
לירון

נ.ב. הוספתי לחנות גם שמיכות, בואו לראות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה