Translate

חפש בבלוג זה

2.11.2016

בנימה אישית


השבוע הלכו מאות חברים שלי מHP יהוד הביתה לאחר גל פיטורין עצום. המון אנשים טובים, מקצועיים ונהדרים קיבלו מכתב פיטורין, וזה מה שהביא אותי להחלטה לספר לכן קצת על מה שעובר עלי בחודשים האחרונים.


ביולי 2016 זומנתי לשיחה עם ראש הצוות שלי בHP והיא הודיעה לי שלאחר 10 שנות עבודה אני מפוטרת. היו סיבות כאלו ואחרות, אף לא אחת מהן קשורה למקצועיות שלי או למחויובות שלי לעבודה. בהתחלה רעד עולמי. תמיד ידעתי שמשרה בהייטק זה לא דבר יציב וגלי פיטורין זו תופעה שכיחה, אבל בכל זאת 10 שנים זה חתיכת חיים. באותו החודש הייתי מבולבלת, הגשתי קורות חיים לחברת השמה ובמקביל חיפשתי משרה אחרת בHP. גיליתי תוך זמן קצר שאני מצרך מבוקש, חברת ההשמה הפציצה אותי במשרות והטלפון לא הפסיק לצלצל. גם בHP מצאתי משרה אחרת וצוות שרוצה שאצטרף אליו. 

ואז עשיתי "פוס משחק". 

ישבתי בבית עם הילדים שהיו בחופשת אוגוסט וחשבתי מה אני רוצה לעשות כשאהיה גדולה. היו לי כל מני תשובות ואף לא אחת מהן כללה את המילים "מהנדסת מחשבים". שלא תבינו אותי לא נכון, לא סבלתי בעבודתי בHP, תמיד ידעתי למצוא את העניין בעבודה, היו לי המון חברים טובים והתנאים משובחים, אבל המחשבה על ללכת ולהתראיין למשרה דומה במקום אחר לא היתה מפתה. רציתי הפסקה, אולי לשנה אולי לתמיד, את זה אני עדיין לא יודעת גם עכשיו. 

עשיתי חישוב והגעתי למסקנה שאני יכולה להרשות לעצמי לא לעבוד לזמן מה. הדבר הבא היה לנוח. פשוט לנוח, בלי לחשוב מה יהיה ומה נעשה. ואז בזמן המנוחה, הגעתי להבנה שאני רוצה לנסות ולהתפרנס מהיצירה שלי. את החנות שלי באטסי, כבר התחלתי להקים באפריל, אז באופן טבעי היה ברור לי שזה מה שאני הולכת לעשות: לשפר ולשדרג את החנות. להוסיף מוצרים, לשפר צילומים וכו'.

כסף עוד אין לי מזה, עדיין, אבל הנאה רבה יש ויש. לפתוח את היום במחשבות על המוצר הבא, לגזור ולתפור במשך שעות, להאבק במצלמה כדי לנסות ולהפיק את המירב ממנה, ולחלום בלילה על ארנבונים וחתולים. כל אלה גורמים לי אושר רב.

אז אפשר לומר שבאופן רשמי אני עכשיו מעצבת מוצרים לילדים, ואני אשמח לכל תמיכה שאפשר לקבל מחברים ומכרים. אתם יכולים לשתף את הפוסט הזה, להזמין אנשים לדף שלי או לחנות, והכי הכי חשוב, אם יש לכם אירוע שבו אתם נדרשים למתנה לילדים, תחשבו עלי. אני אשמח לשוחח איתכן ולהבין על מה אתן חולמות ולעזור לכן להגשים את החלום.

והנה סרטון משעשע שהכנתי המשווה בין אז לעכשיו 



וקצת חדשות מהחנות. השבוע הועלו כריות הפירות המהממות (אבטיח, לימון ותפוז). בנוסף התווסף ארנבון קטנטן שמתאים לתינוקות:



בקרוב גם יעלו מוצרים חדשים כגון "שמיכי" וכריות עם אפליקציות, יהיה כיף!

יש לי גם חנות מקומית ישראלית, וכן - אני שולחת לאן שתרצי! בואי לראות

לירון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה