Translate

חפש בבלוג זה

29.11.2015

שדרוג רהיטים


לפני זמן לא רב עברנו דירה, וסוף סוף יש סיבה ותירוץ לשדרג רהיטים. המועמדות הטבעיות בעיני היו זוג שידות חומות, עם ידיות שחורות. בעוד שיש אנשים שאוהבים את מראה הריהוט העתיק, לי זה עושה צמרמורות לא נעימות במורד הגב, ולכן היה ברור שהשידות האלה (שקיבלתי במתנה, אגב) יהיו הראשונות שתקבלנה מהפך. 
אך לפני שרצים לצבוע, צריך לעשות תחקירים: איזה צבע מומלץ, איך חוסכים שיוף, ואיפה המחירים הכי טובים. לאחר עיון מעמיק בקבוצה המצויינת  DIY עשה זאת בעצמך- shopping online, החלטתי לרכוש את הצבע החדש שנקרא "שאבי שיק". 



כפי שאתן רואות, הצבע מבטיח כיסוי מלא בשכבה אחת לרוב המשטחים ללא שיוף. גם התגובות בקבוצה היו חיוביות, ולכן החלטתי לרכוש אותו. רכשתי אותו דרך אפליקציית קניה חברתית שנראת Piri (חווית הקניה הייתה מעולה, ממליצה בחום). הצבע עלה 106 ש"ח (כולל משלוח) ל-836 מ"ל.

בתחילה השידה הייתה נראית כמו תאומתה הרחבה של השידה הזו:
התאומה הצרה, תשודרג בעתיד גם היא
וכך ביום שישי, הוצאתי את תכולת המגירות, ויצאתי למרפסת חמושה בצבע, מברשות ספוג (ביקורות בקבוצה העידו שהצבע סמיך ועדיף מברשת ספוג ממברשת רגילה), והמון סבלנות, יען כי רבה העבודה.

מתחילים
התחלתי לצבוע את השידה, בעלת פני השטח המסובכים ביקום. לצערי גיליתי מיד ששכבה אחת ממש לא תכסה את הצבע החום שאני כ"כ "אוהבת"

שכבה אחת, ממש לא מכסה, אפילו לא קרוב
המשכתי לשכבה שניה בתקווה שהנס יקרה, אבל ממש לא. אפילו השכבה השלישית הכזיבה

שכבה שלישית, ממש לא מכסה
וכך המשכתי והמשכתי. היו דרושות בין 5 ל-6 שכבות בכדי לכסות את הצבע המקורי.

בנוסף לכל הצרות האלה. הצבע שנקרא "כחול רגוע" נראה יותר כמו אפור מעונן (יפה, אבל בהחלט לא כחול כמובטח).
זה לקח כ-10 שעות מפוצלות על יומיים כדי לכסות את כל השידה.
לבסוף החלפתי ידיות בידיות קריסטל שקניתי באיביי במחיר מצחיק (הנה לינק)


והרי לפניכן התוצאה:

בסופו של דבר אני מרוצה מהתוצאה, אך אני חושבת שזה היה בזבוז של כסף וזמן להשתמש בשאבי שיק. יכולתי להשיג תוצאות יפות (ובצבע כחול) עם פריימר וצבע לקיר.
השתמשתי בחצי מיכל בערך, מה שמותיר לי עוד רהיטים אפרפרים מעוננים בעתידי.

אז מה אתן חושבות? יצא יפה?

2 תגובות: